Lördag natt

Så då sitter man här igen.. Som vanligt om nätterna, Nova sover visseligen men själv har man inte ro till det..
Så mycket som snurrar runt i huvudet på en.. =/ men det ska nog lösa sig.

Nu är det iallafall klart.. Vi ska flytta till Skåne, och det blir redan i slutet av September. :)
Vi fick tag i en trea som var ganska billig, 80kvm för 3600kr och ligger centralt.. VI ska alltså bo i Klippan (ca 15 500 invånare) så alltså ingen stad..:) hehe mer en by. Ska bli lugnt och skönt.
Tro det eller ej så är det Daniel som vill flytta, han säger att han trivs där nere så. Mig kvittar det så länge jag bor med min lilla familj <3
Ja varför flyttar vi så plötsligt? jo vi har snackat om det länge och sen fick vi ett erbjudande på lägenhet som vi inte kunde säga nej till så. Det finns inte så många treor i Klippan så man får ju passa på..

Övrigt som hänt?
Tittade som sagt på den i torsdags (lägenheten) sen var vi hos Jennie och Andreas på fika efteråt.. Vilket var lika trevligt som vanligt..Finns ingen som du Jennie :) <3
Älsklingen fyllde år i torsdags så vi var hemma hos Daniels mamma i fredagskväll. Vi var där för fom har skaffat en liten valp ( Eskil) så dom kan inte komma hit på ett tag.
Sen blev det film och mys.. Vi såg An American Dream, vilken var väldigt "bra", Verklighetsbaserad! Jag blev så arg och ledsen när jag såg den så det blev bara en gång för min del. men helt klart värt att se ändå.

Idag har vi börjat röja i förådet inför flytten i och med att Älsklingen jobbar så mycket på vardagarna så vi hinner i tid denna gången.. tihi..:)

Och idag (Söndag) ska Älsklingen jobba extra, får se hur länge det blir men det är iaf goa pengar :)

Nu ska jag gå och fixa mig inför natten och sedan krpa ner..

Natti natti på er!

Over And Out!
// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0