oj oj oj..tiden går..

Som sagt gud avd tiden går.. Redan 1 september ( bara 25 dagar tills flytt (= )

Har haft så mkt att göra dessa senaste dagarna men så lite tid :(

Kort resume.
Torsdags:
Var vi en runda i  Målryd för att hälsa på fam Henriksson och lämna tillbaka lite saker. Dom bjöd på mat så vi stannde kvar en bra stund, vilket var väldigt trevligt. Dom har fått så fint i deras nya badrum, hotellyxigt :)
Första kvällen på hela veckan som inte älsklingen inte jobbade extra, skönt :)

Fredags:
Var på banken. puh vilken j-a kö det var, annat än va det brukar vara nere i skåne.. :)  fick nästan vänta över 20 nummer men tvyngen att sätta in pengarna.
Sen hemma så tog vi det lite lungt sen packade vi.. kollade på film med..

Lördag:
Sov jag länge för Älsklingen  tog Nova, sen satt vi och snackade aslänge om allt och inget, jätte mysigt.
Vi spacklade vägarna i köket med och packade ner allt som vi inte anväder i köket måste ju ta vara på tiden och när man orkar :) vi gick väl och la oss vid 04:10 nått :S

Söndag:
Tack och lov som Nova hela natten och vaknade inte förren 7 :) gav henne mat sen somnade jag igen sen vaknade jag inte förns 13 då hade älsklingen och Nova gått ut i vardagsrummet så att jag fick sova ut!
Medan älsklingen spacklade i hallen slipade jag i köket så nu är köket iaf klart för nya fina tapeter till Yonis (killen som ska ha denna lyan efter oss.) ska slipa hallen imorrn om vi hinner för älsklingen ska jobba extra.

nä nu ska jag titta på filmen som började för ett tag sedan på 6:an--

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: sesse

Jaha okej, vad roligt att du tycker den är intressant, tycker själv dock att min blogg är trist :P

2008-09-01 @ 11:45:32
URL: http://soulstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0