Söndag

Suck, gud vad Söndagar är derprimerande =( inget roligt alls att det är måndag imorrn, trotts att jag inte jobbar tycker jag det! =/
Kanske för att Älsklingen inte är hemma då? Nja han är ju andå aldrig hemma nästan.. vet inte varför men så är det iaf!

Idag har det inte hänt så mkt här hemma utan jag fick sova ut idag tack vara älsklingen min! Tack!
Nova har varit lite gnällig idag så har inte kunnat packa så mkt, man får ta det när hon sover, men oftas så lägger man sig själv en stund då och vaknar inte förren det är för sent! Men allt ska nog gå hur bra som helst.
Imorgon är det en ny dag!
Man tror fan inte man har så mkt saker som man verkligen har.. =/
 
Iaf imorrn ska jag först med Nova på 2 månaders kontroll sen till Barnmorksan och hämta ut p-pillerna..
Full frulle hela tiden må jag säga. Men så är det.
ska även iväg och beställa tapeterna till köket och hallen.
Tessi hatar att vara själv så dom få gångerna hon är det så har hon fått tag på tapeten i köket och dragit loss stora bitar =/ och så även i hallen så det måste ju fixas.. Vi har en kille som kan ta över lägenheten om han få för våran hyresvärd men det ska nog inte vara några problem. Det verkar som han kan flytta in när som helst vilket är super för oss..=)

visst ja, måste ju säga upp telefonen imorrn  med, tur att jag kom på det. använder ju ändå bara mobilen så onödigt att ha en hem telefon då med, mamma kommer ju vara närmare så det blir nog inte så mycket ringande ändå i den=)

Nu ska jag fortsätta att vika tvätten så att det blir gjort..

Ha det bäst!

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0