Fredag

Så då var det äntligen fredag och jag känner mig lite smått sjuk :( hade feber och ont i halsen när jag vaknade imorse men efter ett par ipren och en timme på soffan känns det bättre.. vilket är tur för ingen kunde ju hjälpt mig med Nova.
Känns skönt att det är helg om några timmar så man får sova ut en morgon iaf, tack vare min älskling! <3

Var en runda på jobbet och pratade om en arbetsintyg och visade upp Nova för Marie och Margareta och så klart tyckte dom hon var helt underbart. Hon var verkligen på bra humör så det avr roligt med alla skratt hon levererade :)

Sen i eftermiddag ska vi hämta älsklingen från jobbet och åka och köpa tapeter på knalleland.
Så är dom hemma när killen kommer som ska göra det, slipper man tänkla på det iaf..
Har ju ganska mkt som ska göras innan flytten men det ska vi nog hinna.. längatr så efter er där hemma.<3

I helgen får vi lite besök och sen ska vi fortsätta ned hallen och att packa sånt vi inte använder och så..
PLUS Nova så det är alltid full rulle..

Nu ska jag fortsätta att kolla påtv och vila lite innan prinsessan min vaknar och ska ha mat..

Trevlig kväll alla läsare!

Over And Out
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0