suck :(

trött trött trött och åter trött, herregud! jag som var så pigg i morse och nu känns det som jag inte har sovit på evigheter :S och så klart vill inte Nova sova nu heller så jag kan lägga mig en stund men så är det väl med barn :)


**Lite sorgligt men sant! trodde vi var vänner med det var vi tydligen inte så pass mycket att ni kunde stanna kvar fast jag blev mamma. visst att jag inte kan göra inpuls saker som för men hey, what ever. jag har ju själv valt att skaffa Nova och jag ångrar det inte en sekund så jag undrar vem som förlorar mest på det egentligen. ja inte är det jag iaf. jag har kvar min älskade familj och flera vänner som accepterar att jag är förälder nu-
så "R" och "K" det rör mig inte i ryggen! ha! jag är starkare nu än vad jag någonsin har varit så det gick inte mina damer!
Livet leker!**

ja nog om det, nu ska vi vara glada.. haha:)

pratade med Jennie innan och släp och allt sånt är fixat nu, gött, och helt gratis med kunde ju inte bli bättre..
hon är en ängel hon..saknat henne som bara den så ska bli gött att flytta..

borde egentligen åka och handla men det verkar som nova har börjat bli trött så det finns ju en risk att hon somna :) hoppas hoppas..

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0