Tisdag kväll 16 September

Idag är verkligen inte min eller Novas dag. I Natt sov Nova sammanlagt  en timme och det gick verkligen inte att lugna henne.. Var tyvungen att bära rundor på henne hela natten för hon galskrek om man la ner henne..
Ringde doktorn som sa att vi skulle komma kl 9.15 men dom fick in en massa barn som var mer akut sjuka än Nova så vi fick vänta i 3 timmar i ett litetr j-a rum, inte kul men men..
 När väl läkaren kom hittade dom inte något mer än att hon var förkyld och att det var troligtvis därför hon sov så dåligt!

Efter vi kommit därifrån hämtade jag älsklingen för lite luch, blev Mc Donalds  :)

Efter maten somnade både jag och Nova och sov till Älsklingen kom hem vid halv sex så nui r vi utvilade.
Älsklinegn tog och matade Nova och myste när jag åkte till affären för lite mat..
Sen blev det Idol och någon ny serie på 4.. ganska bra faktiskt.:)

Nu sitter jag ocg tittar på Legally Blond och väntar på att Darlingen sak komma hem. Han Kör hem Henriksson..

Jag hoppas dagen blir bättre imorron vilket den förmodligen blir,,

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0