Tisdag morron

Då sitter man här igen. Tisdag morron och jag är förvånad över hur pigg jag är men Nova var mysig i natt så vi somnade ihop i sängen efter "nattamat", mysigt värre. :)

Igår var det bara slappe dag för hela slanten vilket både jag och Nove behövde. Det ända jag gjorde var att laga lite mat till älsklingen på lunchen. somnade en stund på soffan på eftermiddagen och sen vaknade jag av att darlingen kom hem. Han skulle bara hem och gå en runda med Tessi sen jobba igen. Vi hämtade han sen vid 21 tiden och hämtade även lite kinamat, mumma vad gott det var :)

idag ska jag baka lite, gör blåbärspaj just nu :) sen ikväll ska vi till Daniel och Carro och hälsa på lite.. hmm kommer sakna dom när vi flyttar men vi får väl hälsa på varandra :)

nä nu åter till pajen..

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Hej.

Vilken söt liten prinsessa ni har :)

Läste i min dotters blogg att din man är från Island så jag var tvungen att gå in och kolla :P

Hoppas flytten går bra, ta hand om varandra.

Kornelia

2008-09-02 @ 09:19:07
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0