Torsdag 11 September

Snart halva månaden gått igen, otroligt! Men bättre det än att den går långsamt :)

Igår blev det Idol som vanligt när det sänts. Gud vad hon Anna Bergendahl var duktig, shit håret på armarna reste sig här med och inte bara i juryn.. känns som hon kommer gå långt! kul för henne :)
Själv skulle jag aldrig gå på en Idol uttagning pga två saker, för det första kan jag inte sjunga :) och för det andra jobbigt om man nu hade kunnat sjunga (kite iaf) att bli dissad i tv.. Men men det är ju från person till person,
En tjej jag gick dagis med var med ganska länge förra året tror det va till sista borttagningen innan fredagskvällarna, synd   men hon är ju framgångrik ändå, Slitzbrud istället! :)

Idag har jag plockat lite här hemma, när Nova sovit, och även sovit lite jag med. Får ju passa på när det finns tillfälle :)
Ikväll ska vi till Daniel och Carro och hälsa på! förmodligen sista gången innan vi flyttar om två veckor.=(
Men vi får hälsa på varandra så flickorna får träffas..

Nova är mkt bättre, helt borta bara en liten nys här och var, härligt! :)

Nu ska jag göra fint i köket efter er viss Älskling som lagade mat igår.. hahah:) men gott va det! ;)

Over And Out!
// A

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Absolut :) Det som förvånar mig är att efter en sådan drink så blir man mätt. Eller ja, iaf inte hungrig på ett bra tag :)

2008-09-11 @ 14:50:46
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Mattias Lindblad

Du måste prova Herbalif´s produkter. Tycker dom är kanon! :D

Hoppas din helg blir bra den också. kram

2008-09-12 @ 17:58:41
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0