Då bodde man i Borås igen

Ja precis, då både man i Borås igen :)
Flyttade i lördags så därför har jag inte bloggat på ett tag men nu har vi iaf flyttat färdigt och bara tre lådor kvar att packa upp annars är allt på plats :) skönt till tusen!! :P
Fick besked idag om att jag kom in på min nya skola hör uppe :D wiihhooo :)
Så jag ska börja den 20:e med upprop på komvux sen kommer jag plugga på distans.
Det kommer bli sååå bra! :)

i påsk ska vi bara vara hemma, mina föräldrar är bortresata och tror inte Daniels familj firar direkt påsk så vi ska fira lite här hemma själva. Har köpt lite sill och så klart ägg. :) blit toppen..

Ikväll ska vi bara ta det lugnt framför tv:n och mysa till max, vilket var länge sedan:)

Ha en fortsatt trevlig torsdag folk! :)

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0