kväll och jag är trött..

Dagen har varit väldigt bra och solen har ju gjort oss sällskap hela dagen. härligt :D
Man blir så pigg och glad :)

vi tog ju som sagt en promenad nere på kype ch som vanligt hoppad Tessi direkt ner i vattnet och simmade ut efter pinnarna haha tokstolla :) Jag och Nova satt och skrattade jätte mkt. Nova tyckte mest om när Tessi kom nära och skackade sig :)

Sen när vi kom hem började jag städa, damma och dammsög och till sist torkade jag golvet, hel nöjd. :)

Sen gjorde jag lasange och den var verkligen god, fick en massa beröm av älskling och höga mmmmm ljud från lilla sessan :)

Nu sitter vi i soffan och kollar på tv och snackar massa skit :P Nova somnade precis så nu har jag han för mig själv :P hahha

Imorgon får vi se vad som händer, hörde något om film hon J men får se..

Ha en trevlig lördagkväll

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0