Solen är framme på besök :D

Imorse vaknade jag 06:30 av att Nova låg och och pratade i sömnen!! hahah :) så söt hon var :) babba babba sa hon :)
Tog iaf in henne till våran säng vid 8 tiden och morgonmyste <3 hon låg och klappade mig på kinden och sa mmammap :)
Älskade lila unge <3

Idag har jag hunnit med mö fast klockan bara är halv tolv, ätit frukost med hela familjen, diskat, läst tidningen, städat Novas rum och vikit tvätt :) starkt jobbat tycker jag :)

Hade tänkt åka till djurparken idag när vädret är så underbart :) Alla i familjen älskar ju djur så det ska bli kul:)
Ska bara dammsuga av först så man slipper det när man kommer hem..

Ikväll ska vi måla lite ägg (mest för min och D skulle men Nova kommer nog tycka det är skoj med, hoppas jag iaf, hon älsakr ju färg annars haha ;) ) och även göra något gott till middag, får se va det blir..

Nu måste jag fortsätta så vi kommer iväg någon gång :)

Hörs ikväll!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0