Torsdag... ( speciellt för dig TINA ;P )

Idag är det torsdag och solen skiner! :) Härligt!
Daniel ska jobba till 21 ikväll alltså 14 h, lite trist men det blir goa pengar :)
Jag har en massa plugg att ta igen i och med att Nova varit grinig till tusen och bara jag har funkat att vara med"/
Blir en låååång natt och en massa plugg imorgon fm.. :(
Men Nova kommer ju så klart först, ALLTID! :)

Nova håller på att få två tänder samtidigt, vilket jag kan tänka gör mega ont, stackars min lilla bebbe :(

hinner inte skriva mer nu för det är dags att laga middag nu :)

Mer ikväll..

O a O

Kommentarer
Postat av: TiNiS

Naw flickan börjar bli stor =)



Hihi tack för "mitt" inlägg ;P

2009-04-23 @ 18:41:39
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0