Ny design :)

Go kväll.

Så nu har jag fixat lite med desigen och är ganska nöjd. Enkelt men fint :)

Idag har vi haft lite kalas för älsklingen som fyllde 23 år igår. <3
Hans mamma och hennes man (omgift) har varit här på fika, och alla  vi tre fick paket :)
Annars har vi bara myst och busat en massa. så som det ska vara på helgen med andra ord :)

Imorgon funderar jag på om vi ska gå till djurparken, hörde nämligen att det skulle bli super bra väder. kan ju alltid hoppas.

Dagis går bra nu, i torsdags när jag lämnade henne så vinka hon och grät inte alls, toppen! :)
Hon går bara måndag till torsdag nu. Hon får vara hemma och mysa med mig på fredagarna, långhelg är ju aldrig fel :)
Sen när jag får ett jobb ska hon gå längre men en lite mjukstart är kanske bra.

Snart fyller min pappa 60år och min mamma 55 år så vi ska ner på kalas den 5 september, ska bli skoj att träffa alla nära och kära till familjen. :) Nova älskar att vara hemma hos mormor och morfar och Algot så klart, m&m`s hund.
Ska hitta på något skoj med foto till dom, mer kan jag inte säga nu ;P

ska kolla klart på filmen sen ska krypa ner i sängen så man kommer upp imogron, tror lilla fröken Åkesson kommer vakna tidigt "/

Så sov gott folk! :)

Over And Out! A

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja jag gillade också designen riktigt mycket =), ja det är kämpigt men man är ju stolt över sig själv. Skönt o komma i lite fler av sina gamla kläder igen.

Så himla söt din Nova är & stor hon har blivit:), har ni det bra där uppåt i landet?



kramiisar Mia & Nova

2009-08-23 @ 00:02:01
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till elise

tack :)

2009-08-23 @ 07:31:29
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj ja det går fort. Den 8:e september blir Nova 6 månader. Kan inte fatta att tiden går så fort :)

Vad har ni hittat på annars i helgen?

kramar

2009-08-23 @ 17:31:03
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0