Onsdag 2009-08-05

Go kväll.

Hoppas allt är bra med er? Här är det bra iaf. Är lite trött men annars bara bra.
Idag var den andra dagen på inskolningen och även denna dagen har ått bra. När vi skulle gå hem fick jag bära henne för hon ville inte gå därifrån haha men det är väl bara positivt :)
Dagisfröknarna är verkligen hur goa som helst så det känns bättre än vad ja trodde :)
Imorgon ska jag försöka gå ifrån lite men får se hur det går med det haha :)

Annars idag har vi inte gjort allt för mkt, Nova har varit väldigt mammig och har velat vara i famnen hela tiden! "/
Men ikväll gick det bra när pappa la henne, vilket var hur sköänt som helst :D

Sitter framför tv:n nu och zappar lite men ska snart gå och lägga mig. är så trött men så är det när man är småbarnsförälder antar jag..

Har även fått reda på en rolig sak som glädjer mig :D

Sov gott folk!

O a O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0