25 Februari

Onsdag med andra ord och jag är uppe men med tuppen :) Brukar vara Daniel som tar henne på morgonen och jag på natten men i natt var han pigg och jag trött så vi bytade :)
Så nu ligger lilla snuttan på golvet och leker med sina leksaker och pratar med Oliver (katten)

Älsklingen ligger fortfarande och sover men ville bli väckt vid tio men låter han sova lite till :)

Förövrigt idag är det storhandel som gäller, Det gapar tomt i båda kylen och skafferiet :( men det ska vara fixat ikväll :)

Annars vet jag inte vad som händer, Nova kom iaf krypan och ville komma upp i famnen nu så..

Mer ikväll..

Over and out! A

Kommentarer
Postat av: liisa

tack så mycket.. =)

2009-02-25 @ 11:31:52
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0