Fredag =)

Idag är det fredag och är gott för det betyer att det är lov för min del nu :D

Har inte bloggat på ett par dagar nu för det har krånglat med min blogg och våran dator men nu ska det vara fixat, hoppas jag iaf :)   

Så vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Har varit i Borås från måndag till i tisdags för att fixa med skolan och hälsa på Daniels mamma och syster.
Hälsade även på Carro och Daniel och Lars.
Sen i onsdags kom Ck och hans flickvän Sandra. Det avr trevligt, åt lite tacos och satt och pratade.
Och självklart så spelade dom lite x-box 360 :)
Ck och Sandra ska tillbringa helgen nere i Malmö.
Ja och en massa med skolan...

Men idag ska jag och min lilla familj till Helsingborg för att fixa lite saker sen gå och kolla lite i affärerna, fönstershopa kostar ju inget ;)


ska lägga lite bilder ikväll när jag kommer hem igen

Ha en bra dag :)

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0