I am back!! :D

Sådär.. då var man tillbaka efter att våran bärbara strulade och min händiga man fixade till slut :)
Så nu ska jag ta nya tag med bloggen och uppdatera varje dag eller iaf försöka.. :)

Så en snabb resume om vad som hänt den senaste veckan..
Har haft lov så det har varit ganska slappt, vilket har varit enormt skönt!
Har dock fått plugga lite för att komma ikapp..
Lite besök hos min farmor och även hos mina föräldrar.. 
Städat, tvättat och diskat, det vanliga då alltså.:)

Idag har jag plockat lite annars inte så mkt. Har typ ingen energi nu när det är så trist väder ute.
Vill ha lite sol nu så man kan få ladda upp batterierna lite så man kan börja "leva" igen..
Håller tummarna för att det jäkla snön försvinner snabbt..

Ikväll ska jag och babe kolla på en film hade vi tänkt. Får se vilken det blir..
Nova somnade nästan precis så nu hoppas jag hon sover tills imorgon bitti men ska väl inte hoppas på för mkt..
Btw.. Nova fick sin första tand på alla hjärtans dag med :D Wiho och andra är på god väg!

Nu ska jag ta mig något att äta sen film..

Over and out A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0