Idag har jag varit duktig..

..JA som tusan om jag får säga det själv :)
Har städat hela lägenheten, diskat, vikt tvätt, handlat, pluggat och busat med Nova. inte illa enligt mig :)
Så idag har det gott i 110 hela dagen trotts att jag är dunder förkyld.
Mitt halsont har iaf gått bort, vilket är otroligt skönt..Bara näsan som rinner nu men det kan man stå ut med.

Ska snart ta en kopp kaffe och sätta mig i soffan och kolla på Unga mödrar..  :)

Lite senare ska jag laga mat och bada Nova sen sak jag lägga mig tidigt idag, skolan imorgon 08,20 ..

Ska även planera lite med älsklingen ikväll men boråsbesök, flytt och kalas :D

Ha en bra kväll  allesammans

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0