Måndag och ny vecka..

Ja som sagt, Måndag, ny vecka med nya möjligheter..

Har varit i skolan idag för programhantering och etiken..vilket var helt okej.:)
Jag och Fanny satt och pratade mkt om våra förlosningar haha :D tur att vi kvinnor kan göra två saker på samma gång.
Lyssna och prata samtidigt :)
Annars var det som vanligt, förutom att Linda och Maria var sjuka :( krya å er tjejer :)

Sen när jag gick hem kom mina små älskligar och mötte mig :) så söta så <3
Massa mys i soffan blev att vi alla gick för att vila "lite", det blev total 2 ½ timme "/ inte fullt så bra.
Får hoppas Nova somnar i lagom tid ändån.. *håller tummarna*
 
Lagat mat har jag med hunnit med idag, kött och pommes fick det bli. Gott avr det iaf :)

Även kollat på Familjen Annorlund, vilket är ett måste.. Man får lite mer energi när man se deras med alla barnen hahah :D

Ska försöka plocka undan lite saker i gästrummet men får se hur det blir med den saken ;)

Nu ska jag se vidare på CSI NY..

( kanske kommer någon bild senare ;) )

Over and out A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0