Nova kryper helt nu :D

Ja det stämmer, Nova kryper helt nu :D så himla gullig när hon kommer i full fart :)
Och hon reser sig mot allt som kommer i hennes väg.. hmmm börjar bli stor nu :) haha det går fort som bara den.

För övrigt idag har jag fått lite egen tid så att jag kunde få plugga lite så dom gick ut på en runda i parken. Tack!
Sen körde jag till återvinningen och slänge en massa skit och sen körde vi och stor handla.
Vilket tog ett tag men nu är det fullt över allt och lite  :)

Ikväll har vi pakat upp all mat och även lagat svampgryta med ris, vilket var RIKTIGT gott! vilken kock man blivit ;P
Sen har även lilla snuttan badat, vilket hon älskar så jag och D blev ganska blöta vi med haha :)

Imorgon ska vi till BVC på 8 månaders kontroll. Det skulle vara något hörsel och syn test stod det på lappen.
Men jag tror inte det ska vara något fel verken på synen eller hörslen men känns ändå bra att dom håller koll på det :)
Sen blir det nog en fika med lite vänner :) men får se hur det blir med det..

Nu när jag ändå tänker på det.. Någon som vet om man ska använda lite lite lite tandkräm till små barns tänder ( alltså så små som Nova) ? Har hört både och. Att man ska ha för att stärka emaljen och visa säger att man absolut inte ska ha!
Någon som vet?


Nu ska jag plocka upp alla leksaker på golvet sen lägga mig i sängen och kolla lite på tv innan min date med kudden ;)

Go natt allesammans

Over and out A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan, hoppas allt e bra med er =). Vi mår bara bra & idag ska madeleine till dagis så hon får busa av sig efter hon vart sjuk. Angånde tandkräm till tandborstningen så ska du inte använda de förrän Nova fyllt 1 år, bara vatten fram tills dess. För efter madeleine fyllt 1 år va vi hos tandsköterskan & då fråga hon om vi använde tandkräm, vilket viinte gjorde då sa hon att vi kunde börja med de då & de va september förra året =).



Hoppas ni får en underbar dag!!

Kramar från oss.

2009-02-26 @ 08:51:05
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: TiNiS

det ska tydligen finnas tandkräm som e bra för små, jag hade nog ringt till tandläkaren och frågat eller frågat på BVC, dem borde ju oxå veta ;)

2009-02-26 @ 12:34:23
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0