Söndag

Älskligen och den mindre älskligen och den minsta älsklingen ( D, Nova och Tessi ;) är ute och går så jag får lite egen tid.
Vilket är väldigt skönt efter ett par nätter utan riktigt bra sömn. "/ Och så hinner jag plocka undan lite och dammsuga.
Inte så lätt när lilla fröken Åkesson älskar att krypa/gå i gåstolen efter dammsugaren och försök ta tag i slangen haha :D
Sen tycker hon om att det blåser lite där bak på dammsugaren med, står hon och njuter haha :)

Igår hans det inte med något bloggande, var ute och hälsade på mamma och pappa en snabb sväng när vi skulle till Perstorp för att handla lite mat..
Sen när vi kom hem så busade vi en massa med Nova som sovit en massa under hela dagen så hon var jätte glad och skrattade en massa, vilket gör att man blir helt varm i hjärtat.. <3

Sen på kvällen lagade vi mat, chilli con carne med ris och det var riktigt gott. Myste med Nova i soffan innan det var lägg dags för fröken att sova. Sen kollade jag och älskligen på film, barn film men den var riktigt gullig. Tror den heter Snow Buddies.. Massa valpar :D

Nu ska jag fortsätta med att plocka lite och sen ta tag i dammsugare igen :)

Återkommer ikväll..


O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0