Idag är det iaf lördag haha :D

Skrev igår att det var lördag då men det var det ju ej. :)

Idag har jag städat klart det som jag inte hann med igår pga allt mys <3
Min mamma och pappa har även varit på besök idag, Älskligen gjorde jätte goda (hemmagjorda) våfflor. mumma :P
Sen lagade vi lite mat och kollade på tv. Sen mitt i allt tv tittande börja Nova asgarva åt precia allt man gjorde..
Har nog aldrig skrattat så mkt iaf inte på länge. Det är verkligen roligt med barn och roligare lär det ju bli :D

Sen körde jag hem till Tina där Jennie, Madde och Jonna satt och sjöng lite  kareoke :)
Hade ju som sagt lovat dom att köra dom till Ekebo premiären ikväll. Och man ska ju hålla det man lovat :)
Ska hämta dom med i natt så man vet att dom kommer hem igen ;)

Ska kolla på filmen sen hoppa i duschen så jag håller mig vaken till sen

O a O

Kommentarer
Postat av: TiNiS

Tack för att du körde oss snäckan!!!



Haha vadå, tyckte du inte vi "sjöng" fint? :P

2009-02-01 @ 22:39:38
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0