Lördag morgon

Go morgon!

Nu hade jag tänkt börja blogga igen :) Får se hur det går den här gången..

Mitt liv har varit ganska rörigt på sista tiden men nu börjar det reda ut sig..

Lite uppdatering:
*Jag har börjat plugga kom komvux i klippan, vilket är ganska skoj faktiskt..
* Nova har börjat åla/krypa som bara den :)
* Nova har börjat gilla att bada :D
* Umgåtts mkt med Emma
* Novas nya vikt är 7540g och 67 cm lång, mammas lilla flicka börjar bli stor :)
* Vi har fått en lägenhet i Borås, på samma området som sist
ja och mkt mkt mer men orkar inte mer just nu

Idag vaknade jag av att Nova låg och sa hohhoohhoo i sin säng haha :) är så underbart när man ser hennes vackra leende på morgonen. :)
Har precis myst lite med henne i soffan men nu ligger hon på golvet och ålar runder så jag passar på här.
Sen vid tolv ska vi till Ljungbyhed för att hjälpa min pappa bära ner pellets i källaren så dom får lite värme, dom gammla ;)
Sen så vill ju mormor mysa med sitt barnbarn med :D
Sen ska vi hem och plocka i ordning för imorgon kl 14:00 kommer en familj som ska kolla på lägenheten, som kanske ska ta den tidigare än Maj..

Nu ska jag väcka Älskligen så jag kan hoppa in i duschen och fixa till mig sen..

Kommer mer ikväll..

Over And Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0