Lördag och jag är tillbaka..

Denna veckan som varit har asjobbig med en massa pluggande, Nova har haft feber och varit jätte mammig och en massa andra papper och skit som var tyvnget att fixas innan helgen.
Men nu är allt klart occh jag kan andas ut iaf ett tag. På torsdag är det stor förhör på engelskan men det har jag redan fått in det mesta :D

I dag har vi varit på BVC med Prinsessan för vägning och mätning. Så nu mera är hon 71 cm lång och väger 7830gram.
Gud vad tiden går för 7 månader sen var hon 52 lång och vägde 4430gram (alltså 19cm längre och 3400gram tungre idag (:)...
känns inte som 7 månader sen man låg på BB och var världens lyckligaste men den liten guldklimp i famen :)
Man hade äntligen blivit mamma som man så länge hade väntat på. :D

Annars  har vi inte gjort allt för mkt idag, städade vardagsrummet sen blev den massa mys men Nova så jag kom inte längre, får ta resten imorgon. :) Nova har sagt något som Daniel tycker låter som pappa, nämligen pabba pabba haha vem vet hon kanske menar pappa haha :D

Har även köpt två nya nappar för att försöka få henne att lära sig använda sådana. Dom hon har nu är ett par vi köpt på Ullared och delen dom suger på är helt rund. Fick typ bara att köpa där och kanske något liknade på Babyproffset men det finns inte i närheten här. Någon annan som sett sådana nappa någonstans?
Hon tar nämligen inte dom andra som är platta. :/ 'har redan tappat bort två av dom som hon tar och har bara två kvar.
Får hoppas hon godkänner dom nya :)

Imorgon kommer kanske min mamma och pappa hit och hämtar lite saker och lämnar lite:)
Blir lite fika med skulle jag tro, en kopp kaffe är ju aldrig fel.
Ska även köra lite vänner till Ekebo som jag lovat. :)
Och städa som jag inte han klart med idag..

Nu ska jag gå till Novas rum och sortera ut lite kläder som inte passar längre, onödigt att dom ligger i byrån och tar plats..

Kommer även lite nya bilder på bdb (Novasmamma08)

Ha en fortsatt trevlig Fredag..

O a O

Kommentarer
Postat av: Mia

ja det börjar närma sig nu =)..Okej, ja jag var rätt mycket i klippan igår=) ..Hon tyckte det var jätte kul <3 Ja det är alltid lika mysigt att höra hjärtat på vår lilla älskling<3 =) Kramar

2009-01-31 @ 09:16:13
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0