Mitt år som varit..

2008..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag själv, Carro och Linda
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är..
5. Vilka länder besökte du?
Danmark :)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29 Juni (Novas födelsedag)
8. Vad var din största framgång 2008?
Blev mamma
9. Största misstaget? Nope

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?jo lite sjuk har man väl varit men värst var havandeskapsskiten :(
11. Bästa köpet?
Mina kamera och dator
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och saker till Nova
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Nova föddes och när vi förlovade oss<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
"Ont det gör ont" med Lena PH (spelades tio gånger på förlossningen)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket  mycket gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? (pass)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? (pass)

18. Hur tillbringade du julen?
först i Skåne sen i Borås
19. Blev du kär i år?
  I min dotter
20. Hur många one night stands?
INGA
21. Favoritprogram på TV 2008 ?
One tree Hill
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja
23. Bästa boken du läste i år?
p.s Jag älskar dig
24. Största musikaliska upptäckten?
Era
25. Något du önskade dig och fick?
Ja, en dotter :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja man får väl inte allt man önskar sig :)
27. Årets bästa film?
hmm gansak många faktiskt..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag och min nya lilla familj var i Göteborg på en shoping tur (Nova var bara 20 dagar då så inget avanserat)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej så länge jag är med dom jag älskar 
30. Vad fick dig att må bra? Familjen och vännerna
31. Vilken kändis var du mest sugen på? (pass)
32. Vem saknade du? ingen direkt, träffade alla jag ville träffa :)
33. De bästa nya människorna du träffade? nämner ingen så har jag inte glömt någo..
34. Vad vill du ta med dig från 2008 till 2009? allt det bästa ;)


Ja det var iaf lite :) hehe snodde den av Camilla :)

Mer om dagen imornn för nu vaknade min lite sessa..

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0