2009-07-01

Juli månads första dag idag och varmen är kvar. Härligt. Daniel börjar  jobba på måndag igen så han har haft fint väder på semestern. :)

Igår ställde vi av våran bil för att tjäna massa pengar så det blir buss ett par månader men det är inte fel det heller. :)
Penagar är ju alltid kul att ha :) hahah

Idag har jag pluggar och myst på balkongen men min underbara familj <3
Sen tog vi bussen till Göta för att hälsa på Carro, Daniel och Elvira samt hämtade lite böcker som hon lånat åt mig.

ikväll blir det äppelpaj och film med min stora älskling <3

imorgon kommer lite bilder upp från bla Novas 1års dag och midsommar..

Trevlig kväll folk!

p.s provet gick bra! ;P

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0