Lördag morgon

Go morgon!

Mitt internet var cp igår så det blev inget bloggandet då. Men idag så ska Daniel försöka att fixa det :) *hoppas hoppas*

Min gårdag började med ett dagisbesök och Nova verkade älska stället. Det första hon gjorde när vi kom innanför dörrarna var att  springa in till leksakerna. haha :) Hon började sparka boll och ville leka med dockorna. :) Sen var hon inte ett dugg rädd för fröken heller så detta vekar ju bra. En månad kvar till inskolningen :) Kommer kännas konstigt utan henne här hemma på dagarna. Men man vänjer väll sig.

Efter det besökte gick vi ner till stan för att fixa ett busskort, vilket tog evigheter hur mkt folk som helst men nu har vi ett! :)
Sen åkte vi och handlade och sen hem:. Precis när vi kom hem så kom världens regnskur men försvann lika fort som den kom :( men jag hoppas snart att den blir lite svalare för det är verkligen en bastu i våran lägenhet "/

Idag ska jag städa lite hade jag tänkt, får se om jag får upp gubben med. Han har ett nytt spel så han satt uppe typ hela natten så han blir nog svårväckt. Får väl börja städa själv och se om han hinner vara med ;P

Ha en trevlig dag!

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: MammaMyran

Skönt hon gillade dagiset, då går säkert inskolningen jätte bra sen! =)

2009-07-06 @ 10:46:00
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: TiNiS

Det gick bra, ska börja provjobba nästa måndag =) kramar

2009-07-06 @ 11:46:02
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0