Onsdag 2009-07-15

Go kväll..

Idag har Nova varit otroligt grinig hela dagen "/ näv vi borstade tänderna ikväll såg jag att två tänder hade tittat upp.
Inte konstigt att hon hade ont, stackarn. Så mina armar är som spagetti nu efter så många timmar med henne i famnen.
Men vad gör man inte för sin dotter?! :)

Det är vad jag har gjort idag storts sätt. burit Nova och ätit. Lagat mat när älsklingen kom hem och snart ska jag sätta mig med boken inför provet på fredag. "/ mindre skoj men men..

Får se hur vädret är imorgon, om det är okej kanske vi åker ner till stan på torsdagskvällen , men det återstår att se.
Men Nova med för det är inget kul med en skrikig unge..

La upp lite bilder innan idag så ett kort inlägg är helt okej nu haha :D

Sov gott folk!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0