Tisdag är nr två i veckan..

go kväll..

Idag har varit en väldigt seg dag "/ men även denna dagen börjar gå mot sitt slut.
Jag och Nova har varit nere i stan med Carro och Elvira och lekt på lekplatsen och promenerat lite, skönt!

Ikväll har jag tagit det extremt lungt då min man har lagat middagen, städat av och busat med Nova.
Undra vad han nu vill ha hehe :D nej då han var så duktig så..

Har precis ätit lite äppelkaka med glass gott.. :) Nova sover, hennes utslag på underlivet har gått ner lite och ska ge det någon dag till betämde jag med barnmorskan. hoppas dom försvinner snart.

Ska lägga mig på soffan och kolla på Navy innan sängen kallar., orkar inget annat :)

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0