Tisdag

Andra dagen denna veckan och jag fick en go sovmorgon av min prinsessa.  :) vilket jag kände att jag verkligen behövde.

Idag ska vi plocka upp hät lite, dammsuga och vattna  blommorna. Sen ikväll ska jag plugga efter middagen.
Har ett del prov att göra, ett slutprov på fredag och ett slut prov på måndag som jag ska göra på skolan.

Idag är det en vecka kvar till det är dax  för dagis. Ska bli så spännande. Har börjat märka hennes kläder med hennes namn
(Nova.Å) för det ska tydligen finnas en Nova till på dagiset som jag  fattade det som. :)

ska packa upp det sista väskan efter skåne tripen, önskar man kunde göra det direkt men det blir väl så med barn,
dom vill ju leka direkt haha

Ska ta lite bilder på overallen och stövlarna som Nova fick av sin mormor och morfar <3

Alla har varit så goa i helgen och gett oss en massa, vilket uppskattas :)

Nu sk ajag börja så jag blir klar någon gång ;P

O  a  O

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att gå bra på dagis dom kommer in i det ganska snabbt:-)

kram emma

2009-07-28 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0