Tvätt och städning pågår..

Ja idag är det städ och tvätt dag.. mindre skoj men en ont måste. När man väl är färdig så är det skönt :)

Idag får jag tvätta själv, eller jag och Nova. I vanliga fall brukar vi inte tvätta om inte båda är hemma för det är ganska jobbigt att bära ner tvätten och Nova. Men idag får det gå för det börjar bli tomt i byrån. Plus att vi ska ner till Skåne i helgen så då kan man behöva lite kläder.

Idag verkar Nova iaf må bättre och det är super skönt, fast hon är fortfarande lite mammig och vill vara uppe i famnen hela tiden "/ spagettiarmar ja! haha

När vi inte springer upp och ner i trappan till tvättstugan så dammar vi lite, ja vi! Nova hjälper till med sin kläning haha :)
Ska börjas i tid haha :) Hon står och kollar på tv:n samtidigt som han dammar högtalarna :) Det gillar säkert pappa när han kommer hem från jobbet. ;)

Ikväll är det plugg som gäller, har prov på fredag så det gäller att förbreda sig väl. Ska kanske gör närvaroproven ikväll men eller kanske sparar dom tills imorgon. får se hur kvällen förlöper..

Nu ska jag strax springa ner till källaren och lägga i en maskin till..

Hoppas ni läsare gör något roligare idag än vi :)

O a O



Några månader sen :) Min sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0