Nu var man på fötter igen..

ska ta nya tag idag med denna bloggen var det tänkt..
Har hänt så mkt på sista tiden att jag knappt hänger med själv.

Idag är det en exakt en vecka kvar tills vi blir Boråsare igen. Och jag har en massa kvar att packa. "(
Inte för lätt när det finns en liten person i huset som ÄSLSKAR att dra ut allt igen hahah :)
Men får väl snart dra upp älskligen ( på min sovmorgon grrr..) så han med får hjälpa till :)

Senare ikväll blir det tjejmiddag i Ljungbyhed med ett par underbara tjejer :) Även en liten avskedmiddag då mina två fina tjejer ska dra till Norge ett bra tag :( kommer verkligen sakna er Jennie och Madde..<3

Nu åter till packningen och ska väl även fixa lite frukost..

Uppdatering senare idag

O av O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0