opps! "/

Fasiken nu har jag varit dålig på att uppdatera, fy skäms på mig.

Nä det har varit ganska mkt och varit otroligt trött på kvällarna men det är bara på det igen :) eller iaf försöka..

Dagarna flyter på som vanligt och Nova utvecklas i skrämmande fart. Nu reser hon sig mot allt och skriker mamma eller pappa när det inte går som hon vill hahah :)

Imorgon ska jag och Nova ha en mysdag när Daniel ska upp till Göteborg på en rekryterings träff.. ska bli mysigt med mamma dotter dag :)

nu ska jag återgå till myset i soffan med baben min  <3

oao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ingen aning om man kan se dom på nätet gratis , men på någon dansktv sida kan man betala lite så får man se obegränsat under en tid.

2009-03-11 @ 19:24:41
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0