Söndag kväll

Hann inte med att uppdatera igår innan jag åkte till Ljungbyhed. Tidsoptimist som man är haha :)
Hade iaf riktigt trevligt igår kväll på tjejmiddagen, inte så ofta man är ute nu för tiden :)
God mat och gott sällskap, kan ju inte bli bättre.

När man vaknade i morse var det segt, man är ju inte van vid att vara uppe halva natten hahah :) och rösten var ganska hes.
Annledningen till det var allt sjungande vi hade för oss men svinskoj var det :)
Gick upp med Nova vid 8 gjorde väling sen tog Daniel över och jag fick gå och lägga mig igen :)
Efter ett par timmar till under täcket var det bara att börja vika tvätten som var överallt i lägenheten :( men nu ligger den snyggt och fint i gardroben iaf *duktiga jag * ;P
Sen började vi packa ner i köket men blev ju inte ens i närheten klara så det får bli mer efter skolan imorgon, om jag ska gå.
Mår dåligt och ha så ont i magen.. (inte bakis för det började ikväll ;) )
Får se hur jag känner mig imorgon..

Har börjat inse nu att jag är inte mer än människa. Vill göra så mkt mer men finns ingen kraft.
Nova, skolan och sköta hemmet tar mkt tid och kraft. Menar inte att jag ångrar Nova eller skolan, absolut inte.
Det är väl en liten svaka man är nere i nu och hoppas att vägen tillbaka upp inte blir allt för jobbig.

Nu hade jag tänkt gå och bortsa tänderna sen krypa ner till min underbara man..<3

Sov gott folk..

O a O

Kommentarer
Postat av: TiNiS

inte skoj att du inte mår bra ju!! Mitt gick över igår, men återvände inatt, men har iaf kommit på varför jag hade så himla ont i magen o varför jag fått det igen-åt vitlöksdressing till hotdogen i fredags o till kebabtallriken igår, efter det som jag fått ont... antar att min mage blivit överkänslig mot vitlöksdressing nu oxå :( skönt att veta varför man har ont iaf :) tack för i lördags, var skitskoj-är dock fortfarande hes ;P

krya på dig tjejen!!

2009-03-30 @ 15:05:05
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0