Fredagkväll och jag njuter ;)

Go kväll..
Det är fredag och det är sååå gott..
Dagen har varit jobbig, har gjort tre prov idag i webbdesign som tog sammanlagt 8 (!!!) timmar.. puh! ganska trött i huvet nu men nu är kursen klar iaf och på måndag börjar jag på Mediakunskap. :)
Älsklingen har hjälp till jätte mkt idag, Love you honey <3
Hade inte gått utan han :)

Nova har varit jätte gullig idag, går runder med sin hink och sin slev.
Hon går och samlar en massa små leksaker i den sen vevar hon runt i den och pratat på haha :)
Sen kommer hon  och vill att man sak smaka, vår lilla sötnöt :)

Hon somnade redna 21 idag så hon kommer nog vakna ganska tidigt i morgonbitti men jag får ju egen tid med Honey ikväll så det får hon göra :P

Imorgon ska vi gå på vår marknaden hade vi tänkt, om det inte regnar som det gjorde idag men vi hoppas på det bästa :)
Jag tycker det är så mysigt att gå på marknader. Har dock inte varit på markanden i stan någon gång, förra året gift sig Daniel syster så då var vi där hela dagen. Han moster från Island var med här så vi ungicks med dom hela helgen.
Men iår så kanske :P

Har ju inte hunniot uppdatera så mkt men det ska försöka nu..

Nova kan nu :
*Gå
*Springa - några steg innan hon trillar
* Äta själv ( men det blir kladdigt som bara den ) :)
*Säga: Mamma. Pappa  och lampa.

Min lilla prinsessa börjar bli stor, snart 11 månader, var tar tiden vägen?
Man får ta vara på varje lite stund <3

Nu ska jag krypa ner i soffan med min baby och kolla klart på filmen.

Sov gott folk!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0