Jag är så himla trött..

Dagen har varit lång, längre än vanligt känns det som. men troligtvis inte haha :)

Det var skoj på öppna förskolan faktiskt, kände mig lite ung men det var nog bara jag som tänkte på det.
Dom andra mammorna kändes mkt äldre, ja dock inte Carro men dom andra.
Nova var lite blyg som väntat men efter ett tag så vågade hon gå och kolla läget utan mig :)
Elvira där i mot hon bara rusade iväg och skulle vara över allt. :D
Önska Nova med var sådan och inte så mammig men det kommer väl det med..
Vi ska försöka gå en gång i veckan iaf, det är bra att dom små får träffa lite andra barn med och vi vuxna kommer ut lite med :P

Gud, satt här och tänkte för mig själv, nästa månad fyller min lilla prinsessa 1 år!!!! var har detta året tagit vägen?!
Den har rusat förbi. Det har varit upp och ner men gud så härligt att vara mamma.
Jag blir så varm i hjärtat när hon kommer fram till mig och klappar mig på huvet och säger mamma och ler mid sina 5 små små tänder :) <3
Hon och Daniel är det bästa som hänt mig! <3 älskar er mest av allt!

Imorgon har vi inga planer, än så länge iaf. Ska plugga när Daniel kommer hem iaf.
Sen får vi se vad som händer. Jag tycker värmen kan komma tillbaka nu för detta gillas inte längre.

Snart tar ju skolan slut med och då är det en massa som ska uppvaktas. Hur ska vi hinna med detta? haha :)
Två i Borås och tre i Skåne. Tur att det inte är samma datum iaf haha :)

Mina små älsklingar är nere och köper glass, mums! Dom borde vara hemma snart tycker man men det vet man aldrig. haha:) Dom kanske körde vilse ;P

Nu ska jag har en alvedon och se om skallabanken släpper..

Hoppas ni får en bra kväll..

jo Tina, vi kommer ner den 21/5-24/5 bara så du vet ;P

och jennie I miss you <3

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0