Lördag..

Vaknade först 20 över 5 för då ville Nova komma upp. Hon var hur pigg som helst "/
Jag avr uppr till halv 7 sen tog daniel över.  Det var meningen att jag skulle sova en timme för kl 8 hade vi tvätt tid men när jag vaknade var klockan halv 2 (!!!!) och när jag kom ut ur  sovrummet fick jag se en städad lägenhet och tomma tvättkorgar!? Då hade min älskling varit duktig och tagit tvätten helt själv (med nova då förstås) och dessutom städat hela lägenheten! Impad är jag, men det hjäpte tydligen med vårat snack ;P Lova you babe! <3

Idag har vi bara myst och tagit hand om varandra <3

Tv:n står på med Eurovision. Man håller ju så klart på Sverige men lite på Island med men bara för Älsklingens skull.
Får väl se imorgon vilka som vinner. Ska lägga mig nu för känner på mig att Nova kommer vakna tidigt..

Ha en trevlig helg!

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0