Söndag 10 Maj

Då var det söndag igen och tiden går lika fort förbi som innan "/

Nova har iaf varit på 10 månaders kontroll förra månaden och hon blev godkänd.. hahah :) Läkaren tyckte hon var riktigt söt när hon kom gående själv och skrattade :D Min lilla solstråle <3

Vi har kommit helt på plats nu dvs alla lådor är uppackade (: wiho ...
Har även varit en runda på Ikea ochg handlat nytt soffbord och matta. och så klart blev det lite ljus och sånt smått med :)
Finns ju hur mkt fint som helst där, man önskar man var miljonär :)

Ja och så har vi myst och busat en massa här hemma nu när Älsklingen/pappa har börjat jobba igen.

Pluggandet går framåt ochdet är ganska kul. dock svårt att hitta tid till allt men först kommer ju så klart Nova och sen får man fixa resten :)

Idag är jag ensam hemma. Nova och Älskligen är ute på trip så jag ska snart at atg i dammsugandet och torka golvet.
Lite svårt när alla är hemma att fixa det så man får ju passa på.
Sen ner till affären och hanlda lite smått nödvändigt sen ska jag hålla kväll..

Saknar er där nere girls. <3 Men kommer snart på besök :) Wihoo..

O a O

Kommentarer
Postat av: TiNiS

Yeay!! Hör av dig när du e nere =)

2009-05-10 @ 19:45:33
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0