Söndag kväll 24 maj

Go kväll..

Orkade inte blogga igår kväll men hade en underbar dag med min lilla familj <3
Vi tog bussen ner till stan(för att slippa hitta parkering) och gick på vår marknaden.
Det var mysigt men dock trångt när man har barnvagn.'
Tog äve och åt lite på tant grön, vilket var jätte gott. Dom är verkligen snabba med att få ut maten, vi han knappt sätta oss ner så stod våran mat på bodet :)

Idag fick jag sovmorgon vilket var hur gott som helst :) Sen blev det en massa bus med lilla fröken åkesson.
Hon har ju 6 st tänder som hon gärna visar upp haha ser för gulligt ut :)
Sen ikväll åkte vi till Ica Maxi för att hitta en födelsedagskort till min farmor som fyller år på tisdag, efter det åkte vi till I15 och busade av Tessi. Spelade fotboll och det fick Nova till att skratta som bara den. :) våran sötnöt
Innan viåkte hem så åkte vi in om Daniel och Carro för att byta blöja och ge Tessi vatten. Hade ju glömt blöjor hemma :(

Sen när vi kom hem myste vi lite i soffan som Nova btw kan ta sig upp och ner för nu, och kollade på tv.
Nova somnade redan klockan halv 9, vilket är völdigt ovanligt. Får hoppas hon sover bra inatt för det har hon inte gjort dom senaste nätterna.

Ska hoppa in i ducshen nu sen krypa ner i sängen så man är utvilda imorgon när vardagen börjar igen efter lång leigt.
Har en del samtal som ska ringas på förmiddagen med.

Sov gott och dröm sött för det ska jag göra iaf. :P

*'Nova, du är mitt allt. Du ger mitt liv en mening precis som Honey. Älskaer er så.<3<3*

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0