21 April 2010

Dåligt med uppdatering jag vet men nu har jag äntligen fått tillbaka våra bärbara :)

När vi körde hem från Målsryd så SNÖADE det!! i mitten av April, inte okej!
Men det är väl inte så mkt att göra åt det utan bara att gilla läget.

Skolan går bra men en massa att göra. Men bara 7 veckor sen är det sommarlov.
Har inte fått något sommarjobb i år så jag får ta ut mina mamma dagar och spendera sommaren med Nova och Daniel när han är ledig :) Tur det :)

Ikväll väntar lite tv och mat och en lååånng dusch :)

Daniel har haft säsong på jobbet och därför jobbat 7-22 på vardagarna och vissa helger men nu verkar det gå åt rätt håll och han slutade kl 17 idag :)

det var lite uppdatering (speciellt till Ida ;) Puss på dig )
Återkommer kanske mer när min kläng apa till dotter har lagt sig ;P


Over And Out Ann-Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0