Är nu mera student på Borås Högskola!

Den senaste tiden har varit upp och ner verkligen. Har som det står ovan börjar på högskolan i Borås.
ska läsa till förskolelärare på 3.5 år. Vi är totalt 116 som ska läsa men vissa ska blir lärare på grundskolan.
HAr iaf kommit i en bra grupp men underbart trevligt flickor. Vi är mellan 20 och 26 plus en 44 åring :)
Dock bara jag som är småbarns förälder men det är helt okej. Monica, hon som är 44 har också barn men fån 10år upp till 22år.

Jag trodde vi skulle starta lite lätt men ack vad fel jag hade. Dirket igång i tisdags med förreläsning haha :)
Men det är såå kul :)

för övrigt har det väl inte hänt så himla mkt utan det vanliga.

Imorgon åker Daniel på kurs och kommer hem igen på tisdag så då blir jag och skruttan själva. Lite mamma dotter mys imorrn kväll :)

Ska läsa det sista innan föreläsningen imorgon sen sova.

Go Natt!

Over And Out! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0