Natt inlägg..

Pust! Så nu har vi verkligen STORstädat allt i lägenheten, så himla skönt och fint det blev :)
Ska bara torka golven imorgon när skruttan är på dagis.
Ja imorgon går allt tillbaka till det normala, vilket är skönt.
Och det betyder att det är en vecka kvar tills jag ska börja min utbildning till lärare på högskolan, wiiee..
Ska bli så skoj att komma ut mer och dessutom utbilda sig.
Det kommer nog bli tufft men jag ska kämpa..

Nova, ja lilla Nova, har vänt på dygnet helt och HATAR att sova på sitt rum, vilket jag kan förstå.
Det är ISKALLT där inne fast elementet är på full speed. Ska ringa imorgon till hyresvärden och försöka få hit dom.
Så nu delar jag och hon säng medans Daniel som vanligt somnar/sover på soffan framför tv:n. haha :P

Nova somnade precis så jag borde oxå gå och lägga mig men först, borsta tänderna.;P

Hoppas helgen har varit bra för er annars med :)

Over And Out! A

Kommentarer
Postat av: Jennie Bergkvist

Så kul för dej med högskolan och allt =) SPÄNNANDE!

Stackars Nova att hon har vänt på dygnet.. inte kul. Eller stackrs dej kanske jag ska säga =/



Puss puss

2010-01-11 @ 22:54:30
Postat av: beddan

Hej! Jo, lite planer på att flytta till Borås finns, men vet inte hur det blir med det än. Tycker du om staden?

2010-01-14 @ 18:21:31
URL: http://beddan.blogg.se/
Postat av: beddan

Det låter ju bra =) och nära till Göteborg med.

Tja du, det är inte så mycket som håller mig kvar i Skåne längre. Många av mina vänner bor i Göteborgsområdet och om några månader skall två av mina få Skånebosatta vänner flytta till Borås och de tjatar på mig att flytta med.. Men jag får ju åka upp och kolla in staden innan mina kartonger packas ;)

2010-01-15 @ 10:20:45
URL: http://beddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0