Älskade Fredag :)

Äntligen fredag tänkte jag när jag vaknade men sen kom jag på att Daniel jobbar imorgon så det är en kort helg, endagars:( men skönt sen när lönen kommer ;) bara imorgon och nästa vecka sen är det semester för hans del. jag och Nova läääängtar :)

Idag vaknade nova kl 7 "/ ingen hit när man är van att hon sover till nio men jag hade ju kvällen för mig själv igår så det får väl gå ;)

För övrigt har vi busat en massa idag och enbart tagit hand om disken, orken har inte funnits men det är ju en dag imorgon med ;)

Snart kommer Daniel hem och då ska jag ner till affären och handla, SJÄLV :) ska bli skönt att kunna göra det själv utan någon som lägger saker i vagnen ;) gäller båda Nova och daniel hahah

Trevlig fredagkväll..

OVer and out A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0