Guess what? I'm back ;D

Vet inte hur många gånger jag har sagt att det varit det sista försöket ändå dras man tillbaka :)
Nu har jag även fixat lite med headern men får fortsätta en annan dag när älsklingen vill hjälpa mig.

Denna helgen spenderas nere i Skåne och det är underbart att komma "hem-hem" ibland. Det blir inte så ofta som man kanske hade velat men det är kanske dessto mysigare när man väl är här.
Vädret har verkligen visat sin bästa sida, sol :) Mamma och pappa har en väldigt mysig trädgård som vi spenderat det mesta delen av dagen i. Härligt med sol och en stor tomt där båda Nova och Tessi har kunnat springa i. Nu kväll har vi ätit en stor god middag som gjort en väldigt mätt och trött.

Morgondagen ska spenderas med en underbar vän nämligen Jennie <3 och Daniel ska iväg och fiska med Jennies gubbe Johan.  Sedan bär det av hemmåt och ännu en skolvecka. Men det är skoj med skolan och tiden går verkligen fort. Veckorna springer förbi och snart är det jul :)

Nu har även klockan sprungit iväg och jag ska gå och lägga en trött men glad liten tjej.

Vår fina tjej som kan cykla själv..

Fortsatt trevlig kväll och förhoppningsvis på återseende imorgon

Over And Out Miss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0