Då var man tillbaka igen, fast i Skåne

Då har vi äntligen flyttat ner till Skåne..Skönt! :)

Har inte hunnit skriva innan idag för det har varit så mkt att fixa med mun nu är jag tillbaka igen=D
Idag har vi packat upp den sista lådan så nu är vi färdiga.. Kommer bilder så småningom här eller på bdb..

vi trivs hittils här nere och mår bra.. Bättre än bra, alltså finemang.. =)
Daniel har börjat snacka skånska, så gulligt så.. :) kan nog bli en skåning av han med :)
Jennie lär han en massa nya ord varje dag nästan.. :)

Orkar inte skriva allt som hänt men det har typ varit att packa upp och varit med Jennie <3

Ikväll har mina föräldrar varit här och hälsat på och kollat hur vi fått det och dom tyckte det var mysigt,,
Imorrn ska vi inte göra så mkt mer än att bjuda Jennie på mat för hon bjöd oss i går så,
Tar väl en promenad med Nova och Tessi,,

Nu ska jag sove men nu vet ni att jag/vi lever.. =)

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0