Lördag kväll

Lördagen har bara rusat förbi fast vi inte gjort ett skit =/ har inte känt för något idag men så är det väl ibland..

Har sovit som bara den idag och älsklingen har varit snäll och myst med Nova hela dagen.
Han har även bakat bröd idag och varit duktig :) *stolt över han*

Ikväll har Daniel pratat men sin bror från Island så jag och Nova har myst i soffan och nu sover hon.
Fick ila iväg och köpa pudder och salva till hennes lilla rumpa för det hittar vi inte och det röda har kommit tillbaka. =/
Men det brukar försvinna efter ett par dagar men salvan, som tur är.

Nu sitter vi och kollar på tv och snart ska jag gå ut i köket och fixa lite glass med varm nyponsoppa.. Mums :)

Imorrn ska vi ut till Ljungbyhed och hämta lite saker som vi skulle gjort idag men imorgon är det en ny dag som sagt!'

Det har även brunnit i Klippan ikväll vid den redan nerbrända kiosken vid stationen men någon/några tyckte väl att den skulle brinna ner helt.. stort pådrag. Dom måste nog ha haft något som brinner bra för det har regnat i tre dagar så, så lätt skulle det ju inte kunna ta fyr annars men men det är ju inte min skallebank! :)

Nu ska jag vara snäll mot min Älskling och sluta..

Over And Out!
// Miss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0