Måndag morgon

Dagarna har runnit förbi som vanligt och jag har inte haft så mkt tid för bloggandet. men men

Sitter i soffan men Nova som ligger brevid på sitt täcke och smygtittar på Toon Disney och skrattar.
Hon har sovit HELA natten för första gången, så otroligt skönt  :) så idag kan jag ju inte klaga på att jag är trött hehe :)

Idag ska jag göra det vanliga, dammsuga, plocka undan och sånt. =/ Tessi har inte slutat fälla men det är ju mindre men ändå. Hade även tänkt baka lite om jag får tid till det för Nova :) För det vet man aldrig vad hon är på för humör, ibland är det bara mamma som gäller och ibland är det bara pappa som gäller.

Nu ska jag ta och byta blöja och kläder på sessan sen fortsätta dagen.. :D

Over And Out!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0