Lite nattlig uppdatering av helgen! :)

Hej Sweetys!

Denna helgen har verkligen varit fullspeckad från fredags till ikväll..
Hade tänkt uppdatera så man kommer igång igen..

Fredags: Nova var på otrolligt bra humör på morgonen och vi hade det riktigt mysigt. :) Kl tolv kom Älskling hem och åt lunch med oss. Sen körde vi han tillbaka till jobbet och åkte vidare till Carro för att hämta en sak vi glömde när vi var där i torsdags.
Sen handlade vi lite, Älsklingen och jaa skulle ha våran efterlängtade mysfredag! :)
Det var verkligen super mysigt. går inte in mer på detallj ;)

Lördags: Nova sov länge så det blev sovmorgon för våran del iaf till nio:) inte dåligt det inte!
Sen var vi en runda på Knalleland för lite handling inför flytten :)
Hade Även tvätt tid så nu är allt tvätt ren igen, ska bara vika det med det kommer på Måndag förmiddag:) måste ju ha något att göra då ( som att jag INTE har det ändå) :)
och så packade vi lite..

Söndag: Nova har varit grining hela natten och morgonen så det har inte varit mkt sömn för våran del =( Men efetr många om och men så somnade Novisen och vi kunde vila oss ett tag.
Sen på eftermiddagen åkte vi med svärmor till Ikea i Göteborg för att handla en säng till Nova och annat smått och gott..
Man hittar ALLTID någonting där som man handlar.. :) så det blev en hel del, resten ska vi handla i Helsingborg för vi ar nog med saker attg få ner till Klippan..
När vi hade kört hem svärmor så åkte vi till affären och handlade lite mat till kvällen..
Kom hem vid sju gjorde mat sen somnade Nova vid 20:30 sen satt jag och älsklingen och snackade om allt möjligt fram till 00:30.

Nu har Nova fått sin nattmat och har precis somnat så nu kallar kudden på mig..
Natti natti

Over and out!
//A

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hade pratat med deras föräldrar om dom var lite vettigare men dom låter dom göra så, men nu lär dom inte besvära min gumma längre ;D

Kan tänka mig att det är underbart med den lilla ute , längtar som tusan :D

2008-09-15 @ 10:31:49
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0