Onsdag morgon

Då var det redan mitten på jobbe veckan.. Det är ortoligt vad tiden går fort.. Tycker tiden går fortare sen jag fick Nova.
Dagarna bara rinner iväg, det är full rulle hela tiden, ganska skönt att man är ungförälder så man hänger med.
Igår fick jag frågan om jag hade behållt Nova om jag hade fått reda på det tidigare men det är ju assvårt att säga.
Det beslutet jag tog i januari i år var det bästa jag någonsin gjort men också det svåraste att bestämma.
Bestämma om ett liv ska få leva eller inte. Nästa barn jag får hoppas jag är mer planerat så man har lite längre tid på sig att förbreda, trotts den lilla tiden tycker jag att vi har fixat det riktigt bra men all hjälp! :)

På dagens schema står det ingen än så länge vilket är väldigt skönt, känner mig inte så trött idag.
kom i säng vis halv ett vilket är ovanligt, dock sov inte Nova så bra men fick ända sova mer än vanligt!

Igår slippade som sagt Daniel hallen så efter det var det bara till att börja damma, dammsuga och torka golven i hallen, köket och vardagsrummet. puh!.. så igår var man sleden..

Nu har Nova precis fått sin  morgon mat och sover så gott i sin säng igen.. så nu ska jag lägga mig på soffan och slappa lite innan dagen sätter igång..

Over And Out!
// A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0