22 dagar kvar till jul :)

jag kommer ihåg när man var liten och väntade på julafton.. Gud denna månaden var så otroligt låååång så det fanns inte.. Men nu när man är gammal,, hrrmmm äldre så bara springer månaden förbi. Man hinner med hälften av vad man ska göra.. Så jag ska starta lite tidigare med allt, var dte tänkt iaf. :)

Just nu står en sockerkaka och en mjuk pepparkaka i ugnen och är snart klara. Det luktar så mummisgt i hela lägenheten nu. Till och med djuren går med nosarna i vädret haha :P
Ieftermiddag när jag hämtat skruttan så kommer Carro och Elvira på kalas, ska bli trevligt :D Det var ett tag sedan.
Vilken tur att jajg fick ett bakryck nu så det finns något att bjuda på :)

Övrigt idag är det plugg som gäller. Och om Nova inte är allt för trött ikväll ska jag ge mig på att göra en sats knäck.
Har kollat lite runt i butikerna här i stan men jag kan inte hitta några knäck så jag får göra själv.
Dom kanske inte säljer knäck längre?? Någon som vet?

Har fått upp en massa tomtar nu och Nova ÄLSKAR det! Hon går och klappar på dom och säger "omte ja" haha Sötnöten!

Brr var riktigt kallt imorse när man skulle ut, men bättre det är en massa regn. Nu börjar man ju få lite mer julkänsla än med regn konstant i flera dagar..

Nå nu ska jag ta en vals med dammsugaren och sen fortsätta med bakandet..

Ha en bra dag!

Over And Out!


Nova i December förra året :) Så liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0